ללכת על כל הקופה? \\ הפרשנות של בלום וריבלין

    אסתי פלד No Comments on ללכת על כל הקופה? \\ הפרשנות של בלום וריבלין

    בפינת הפרשנים ב"מהדורה המרכזית" עם אבי מימרן שוחחו פרשני "פילפוליטיקה" על הפגנות השמאל, וחוסר המצמוץ מימין נוכח הלחצים הכבדים מבית ומחוץ. הפרשן וההיסטוריון הפוליטי יעקב ריבלין: "המו"מ של לוין ורוטמן זה כמו הדיבורים על מו"מ בין ישראל לפלסטינים. זה הכל להראות מי שולט פה. אם החקיקה תיעצר, היא לא תתקדם וזו המחלוקת בין האופוזיציה לקואליציה". …

    יעקב ריבלין ואבי בלום
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בפינת הפרשנים ב"מהדורה המרכזית" עם אבי מימרן שוחחו פרשני "פילפוליטיקה" על הפגנות השמאל, וחוסר המצמוץ מימין נוכח הלחצים הכבדים מבית ומחוץ. הפרשן וההיסטוריון הפוליטי יעקב ריבלין: "המו"מ של לוין ורוטמן זה כמו הדיבורים על מו"מ בין ישראל לפלסטינים. זה הכל להראות מי שולט פה. אם החקיקה תיעצר, היא לא תתקדם וזו המחלוקת בין האופוזיציה לקואליציה".

    מנגד, עוה"ד אבי בלום: מצעד האיוולת של בג"צ מתבטא בפסילה של דרעי ובנבצרות של נתניהו. אם היו יודעים בימין שפשרת הנשיא תתקבל על השמאל – הם היו הולכים על זה. נסיגה זה התקפלות". לגבי מעורבותו של נתניהו אמר ריבלין: לומר שנתניהו לא מעורב ברפורמה המשפטית זה כמו שדרעי לא יהיה מעורב בש"ס. הפגנת השמאל היא די מוצלחת, המטרה של המפגינים זה לעשות רעש ציבורי כמו כיכר תחריר".

    עו"ד אבי בלום: היה עדיף שהיו מאמצים את הצעת גדעון סער לפיצול תפקיד היועמ"ש, כך גם הממשלה הצהירה בעבר. עכשיו לוין עושה מהפכה משפטית, הולך על כל הקופה ובוא נראה איך זה יסתיים".

    האזינו לראיון המלא:



    0 תגובות